Help From Fadzli|Blog


Monday, September 9, 2013

[Frenz]: Wedding Sahabatku Danial

Selamat pengantin baru buat sahabatku yang aku kenal dari tempat kerje Carsem...
Alhamdulillah termakbul juga impian ko untuk dirikan rumah tangga.. semoga perhubungan korang berkekalan hingat akhir hayat..

Akhirnya lagi sorang sahabt aku dah bernikah dengan wanita pilihannya Zakiah... Semoga menjadi suami yang solleh kepada isteri ko...
Aku hari ahad terpaksa masuk kerja dan aku pun masuk keje awal sebab boleh la aku gerak awal.. kelewatan sedikit nak tengok kawan aku ni besanding.. tapi tak pe la.. janji boleh jumpe.. dah smpi sane dok makan2.. tibe dapat call dari carsem.. hahhhhhh masuk keje balik.. adoi...

Ok la.. so sempatla aku begambar dengan penganti... hehe






0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)