Help From Fadzli|Blog


Friday, September 6, 2013

[Diari]: Urut-Urut di Tempat Kerja

Fuhhh hari kat tempat kerje aku ade kerusi urut2 ala2 ogawa yg ade kat pasaraya tu... fuhhh klu betoi mmg die akan letak kat sini selama2nya kan bagus boleh la aku merehat diri disini... hihuh..

Tadi ade wat percubaan untuk 3 minit.. so ape lagi lps je break trus aku g join... sedap giler dapat besandar and di urut2..

Selain itu ade kempen penjagaan kesihatan... aku cube la test monoxide dalam badan ade bnyk mane.. sekali test hamik kau.. -48... teruk gak bacaan tu.. ni mesti gare2 aku sedut banyak asap kat jalan raye ni.. x pon asap rokok dari perokok yg len..

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)