Help From Fadzli|Blog


Monday, October 1, 2012

Pilu Rase Hati Ini...


Dugaan yang perlu aku tempuhi sekarang....

Mengapa saat macam ni berlaku lagi, aku dah cube elakkan, tapi ia datang juga...

Walaupun aku berada di jalan yang benar, kenape kau masih tak percaya kat aku... Apa lagi yang boleh buktikan aku sayang kat ko... Aku rase macam buntu kalau memikirkan kau...

Tetapi disaat aku tiada disini nanti mungkin membuatkan ko lebih bahagia tanpa kelibat aku....
Aku mungkin tak layak untuk kau, semoga kau dapat yang lebih baik dari aku...

Ya Allah, ya Tuhanku, kuatkan la hamba Mu ini dengan dugaan yang mendatang... semoga hambaMu ini mampu meneruskan hidup ini dengan lebih tenang..

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)