Help From Fadzli|Blog


Sunday, August 5, 2012

Pengagihan Bubur Lambuk & Majlis Berbuka Puasa Bersama Anak Yatim @MYDIN Meru Raya

Assalammualaikum...

Setelah sekian lama aku tak update blog ini, hari aku terase nak mengupdate blog pulak...

Pada hari Jummat semalam aku dapat pelawaan kawan Blogger aku untuk menghadirkan diri ke Majlis Amal Berbuka Puasa bersama anak-anak yatim...

Buat pertama kalinya aku menyertai Blogger Perak... Aku sekarang nak cube mamasukkan diri secara aktif kedalam Blogger Perak secara tak langsung... huuhuh

Memang kenangan yang amat manis bile aku join group ni... Majlis ini berlangsung pada 4 Ogos 2012 pada 3.30pm hingga 9.00pm....

Acara ini dianjurkan oleh Maggi utk pengedaran Bubur Lambuk sebanyak 100 buah periuk Maggi bubur Lambuk sempena ulang tahun Nestle ke 100 di Pasaraya MYDIN Meru Raya.

Program ini amat bermakna bagi aku, aku tak kan lupa sampai bila.. masa ini juga aku dapat berkenalan dengan Blogger Perak yang lain...

Ini gambar yang aku amik dari kawan blogger aku... maklum r kamera xde.. hhiih

Masa persiapan sebelum MB Perak datang... 

Ucapan MB Perak.. 

Symbolic Penyediaan Bubur Lambuk Oleh VVIP 

My Blogger Perak Member 

 Tempat Berbuka Puasa...

Dah tiba masa untuk register.. 

Meja kami, nyummmyy!!! menyelerekan... dan mengenyangkan.. huhu 

Tag meja Kami... hihiih

1 Comments Here:

ηuя αιмι Ƒαянαηα said...

Hahahaa.. naseb muke ku hado!

picture credit to me :D

hihi :)

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)