Help From Fadzli|Blog


Tuesday, February 28, 2012

Mimpi Time sekolah buat aku teringat Zaman2 dolu....

Assalammualaikum...
Lame gak aku tak mengupdate blog aku ni...

Malam tadi baru la aku dapat senyum tawe bile dapat sembang dengan member aku ZU and Baby, dah 2 hari aku bosan xde tempat nak beborak. Hidup teringn nak mcm org lain jer, ade kawan2 kat sekeliling, g mkn same2, g mane2 kdg2 klu nak bls msj sampai terlupe la...

Pagi2 bangun nak mandi, tibe ade org kat bilik air aku pun ambil la kesempatan membukak blog aku ni.. hahaha...



Malam tadi aku mimpi lawak pun ade.... Aku mimpi g sekolah.... Kelas pertame aku... Cikgu Mahasan ( cikgu sekolah rendah aku) die suruh kitorang satu kelas g mane2 utk belajar, mmg style la belajar style mcm tu...

kelas ke due cikgu baru name aku tak kenal... die letak satu kad kat depan.. kat kad tu ade gambar cili, lepas tu ade tulisan cine, mungkin nak belajar bhase cine la kot. tp tak sempat nak belajar kelas dah habis la pulak... hahahhaha bru teringn nak belajar bahase cine...

Kelas last aku... Ms, Veronica tp die leturer kolej aku... mcm ne lak die leh ajar sekolah rendah...die ajar BI... tapi die sume sruh dak2 kelas duduk satu baris jer.. mcm rapatkan saf la... hahaha.. x nak ade syaitan dok celah2 time beljr kot... hahhaha

Time sembg2 dgn member kelas aku tu diorg ckp kitorg ni Kelas Tahun 7... tp teringt la zaman sekolah dulu... k la.. nak chow dah... nak p keje lak....

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)