Help From Fadzli|Blog


Saturday, February 11, 2012

Alhamdulillah, nyaris tak baring atas jalan raye tadi.. grrrr~~




Terime kasih sbb bagi aku happy sesajer...
Tapi kdg2 aku rindu time mcm tu bile aku tengah sedih...
Alhamdulillah....
Nasib baik aku x menimpe kecelakaan tadi...
Bile fikiran aku serabut, tingkah laku aku pun serabut...
Dok melintas dari carsem nak balik tadi,
aku lupe nak tengok Kanan aku....
Aku tengok kiri ajer...
Nasib bek aku sempat ngelak walaupun dalam keadaan cemas...

Fobia aku dibuatnyer...
Balik2 dok teringt jer..
Lbh bek aku tido...
Bagi aku lupe dalam beberp jam...
Maklum la..
Kalau x tido kat spital aku malam ni...
huhuuhh

Sebulan kali..
Seminggu sekali..
Setahun sekali..

Yang mane aku harap kan....
hah.. dah la.. bkn aku yg patut fikirkan...
Janji, aku kene gak hipokrit...
Lagi bagus..
Biar aku hipokrit dgn diri aku sendiri...
Biar aku jage hati aku sendiri...
AKu taw xde sape boleh jage hati aku...
Melain kan mak n abah aku...

Aku rase kosong kalu mereka xde...
Sekrang perut aku lak kosong...
Mengape yer???
AKu nak makan..
Tapi xde selere nak makan.
Tunggu mood nak mkn ade bru la aku g makan.. hiihihih

Mode: Sedih =(

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)