Help From Fadzli|Blog


Wednesday, February 8, 2012

Macam-macam aku fikirkan

Kerje..Kerje...kerje...
Hari2 dok fikir keje...
orang dok cuti maulidurrasul dgn thaipusam aku lak kene bangun pagi gi keje..
Mmg mood keje x dtg lagi la samapi hari ni...
Setiap hari dok impikan biar keje selesai cepat..
Boleh dapat balik awal...
Nak balik awal ssh sgt sekarang ni...

Malam nigak aku dah rase enjoy dok kat umah aku tu...
Semue masalah yang selalu ade dlm fikiran aku dah terbang melayang....
Semoge org2 tu dpt cri jalan penyelesaian secepat mungkin..
Semoge juger die dapat kesedaran dari ape yg belaku hendaknyer...

Hari sabtu ni..
Kami akan terime sorang lagi housemate baru..
I want to wish welcome to our house... huhuuh
Semoge bakal haousemate aku sekepale la dgn aku... hhuhuh
xde la dok runsing fikir psl dak2 umah lagi...

Aku harap akan dtg aku dpt rase selese dlm umah tu...
Jgn la jadi lagi mcm yg lepas2....

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)