Help From Fadzli|Blog


Friday, February 3, 2012

Mengape Dengan Aku.. Berjuta Sesalan




Mungkin orang lain tak tahu perangai aku lagi...
Mungkin aku tak tunjuk perangai aku yang sebenar...

Tapi kalau dah tahu, ape boleh aku buat...
Aku dah cube untuk tukar perangai aku...
Tapi x boleh...
Nak jadi sorang yang hipokrit bukan sng...

Tapi aku harap sangat diorang memahami perangai aku..
AKu dah paham perangai sape2 yang sentiase disamping aku...

Malam tadi aku dah buat tindakan bodoh...
Napelah aku buat sampai harte aku jahanam...
Tu la yg buat aku sampai tension yang tahap melampau...
Mungkin aku dah banyak sangat bersabar....
"Tahap Kesabaran Seseorang,ade batasnyer"
Tapi mungkin sape2 tak kisah pun...
Bukan harte diorang, harte aku.. ko baling ke luar ker, ko flush dlm lubang jamban ker,
Ade aku kisah...
Mungkin itula yang ade dalam hati diorang kowt....

Harini aku rase happy...
Tapi dalam kegembiraan aku.. ade tersimpan kesedihan..
Mungkin member2 aku tak perasan kot.....
Tapi ade jugak yang perasan adoi...
Nak wat mcm ner... bende dah jadi bubur..
Hakikatnyer...
Kenalila diriku yg sebenar2nyer....

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)