Help From Fadzli|Blog


Tuesday, June 22, 2010

mY LifE iS wOrkInG


Alhamdulillah aku ade gak bende yang aku nak sematkan kat dlm diari aku ni.. huhuhu

Kehidupan kerja aku sekrg... Kadang2 fikir rse nak bljr... tp pengalaman kerje rse lg penting kot.. yg ne stu betoi erk.????
bermain2 dlm fikiran ku.. huhuhuhu

tak taw nak cerite ape..
sekrg ni aku dok keje kat IT Base dan merupakan tmpt aku praktikal dlu..
huhuhuh

kat sini mcm2 bnde aku bljr.. dri yg aku tak taw smpi la aku dah taw.. huhuhu.. Alhamdulillah...

Hari terakhir jumpe dak2 kls megoplex... lps ni xjumpe dh.. kumpulan yg ni leh thn,..
best gak..

muke2 dak kelas mego....

Kak ja dgn ayu... diorg dah tmt perkhidmatan di IT Base.. tggl la aku dgn sorg lg dak wan
name die... nak buli ko(wan) nnti.. ahahah

akak ni la yg uruskan jamuan perpisahan kitorg... mmg sng hti bile mjlis dah selesai..
huhuhu

Ini la tmpt aku keje.. dok wat bidang IT lak.. tp best gak la..
keje pun enjoy.. hihihi

sje kcu dak2 ni wat keje.. diorg pun nampk gayenyer suke gak bergmbr2.. hahaha


provided by fadzli

2 Comments Here:

nizamsani said...

kak ja tu, ja asyirah ye?
satu sekolah dulu.

[aNaK dEsA zOnE @ pAjELi] said...

tu nizam: ha'a... eh.. kompem knl la ni yer.. huhuhu

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)