Help From Fadzli|Blog


Friday, December 5, 2008

Bini Pertame Ku Telah Di Ceraikan

Assalammualaikum... Pagi ni aku dah mule nak kemas2kan barang aku sebab ptg ni aku nak berangkat ke kg... huhuhu.. RAYE!!!!!

So.. aku x muncul kat umah ni dalam semmgu la... klu muncul pun sekejap2 jer.. hihihiih

Nak bgthu kat sume mmber2 akak2ku cyg n abg2ku cyg.. ahakz.. line maxis aku dah x on... klu sesape nak borak dgn ku.. cume bg klu jer kat no celcm sy yer... sbb tgk la gmbr bwh ni... ni la rpe henset aku setelah aku ceraikan bini pertame aku ni dgn talak 3 sekali...


Hancur bekecai... gare aku baling die ke dinding... dah x leh nak on... asyik mati hidup jer.... dah type msj punye pjg.. tetibe nak letak noktah tu mati terus.... geram tolll.....


TUAN RUMAH DAH NAK BALIK BERCUTI

Tgglkan pesanan anda.. nnti balik kompem aku g jenguk umah korang...

provided by fadzli

7 Comments Here:

Blog Eazy Izzuddin said...

ayyak!!
ganas gleer ko...
ish2....
buang jek...
beli yg len
xD

Anonymous said...

wakaka..

kita perangai serupa ....

dulu aku hempasss motorola v3i ...

tapi nanti bila kahwin ... jgn dok salah sebut perkataan cerai tu ...

kang tak pasai2 ...bercerai...

hahaha

salam

hans said...

dari ko hempas baik bagi tepon tu dkt aku
ada juga pekdah
apa daaa

umi_e said...

kesiannya dia... sedih tau :(

* habis madu...sepah dibuang :(( :p

Mr Aan said...

elok lg fon tu..
yg ko pg bling wat pa..
ko bli je batery bru...
best fon tu..
ada lmpu dpan die..

Hamizi Azizan said...

alllaaaa... rugi sayang la kat fone 2... aduuu... ko nipun... kalau bengang ngan bini ko 2 jangan la fone 2 yang jadi mangsa... ko pegi la hempas bini ko tu... huhuhu... cedih tgk fone 2...

Re!D [TeaSeRS] said...

rugi bro... :)

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)