Help From Fadzli|Blog


Tuesday, November 25, 2008

Tag Desktop 23/11/08

Perghhhh.... Cemekom.. lame tak hapdate.. huhuhu..
Makin hari makin bertalu2 aku kene TAG.. bangge tol.. huhuhu...
Ni kene bg award yg rajin mengeTAG aku macam ni... huhuh
Tapi mujur tag nye sng jer.. lege sikit nak buat...

Ni tag yang di beri oleh yang tak asing lagi iaitu dir.....

ARAHAN:
1.Take a screenshot of your desktop without moving/closing any of the windows.
2.Tag 5 person..




Ni la gambar desktop aku.. huhuhu.. muke budak2 kelas yang aku sayangi...
sayang le sangat... mmg sayang pun....
Aku rase seronok dapat kelas dengan diorang happy giler.. hahahah... tp mujur x giler...


Arahan seterusnyer 5 org nak kene tag.. aduh... aku dpt sorang je la....
Aku tujukan TAG ni buat:

EAZY

Lepas habis exam jgn lupe jawab yer... hahahha.....


0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)