Help From Fadzli|Blog


Thursday, November 27, 2008

Gift Kak Ryan

Gift Dari Kak Ryan... Berkilau

Photobucket

Assalammualaikum... akibat suke mendownload software.. tetibe laptop aku kene serang ulat(worm) bukan ulat2 yg kat luar tu yer..... ulat yg di kenlai virus.. yg popular di masa kini...

Akhirnyer aku di nasihatkan oleh sahabat ku (Bro aD) untuk format jer... aku pun dah macam aku setting kat internet protocol tu.. x leh gak berkesan.. ape lg.. aku format la...

Akhir nyer pagi2 ni dapat gift lak.. huhuuhuh... tahniah buat aku.. huhuhuh....

Kepade yang pecah masuk umah ni.... jgn main curi2 berlian kat atas tu.. aku dah gari kat blog ni dgn logo (R) huuh ori tuuu...

Klu nak, g jumpe kak ryan.. die kasi free jer.. huhuhu

Lpas tu klu blh gadai korang gadai yer..... kene sekeh dgn apek tu je karang.. hsahhah...

Terime kasih kak ryan sbb bg gift yg chantek tetarik menarik kau memang daBOMBBB!!!!!

provided by fadzli

2 Comments Here:

Aishah Hashim said...

wawawawawawwwww!!!! berkilau menyilau award nih.. hihihihi..

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

to ecah.. huk3... berlian tu.. kene berkilau selalu... huhuuh

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)