Help From Fadzli|Blog


Friday, November 28, 2008

Advance Shadow

Tutorial Make Advance Shadow





Malam tadi dok fikir and membayangkan ayat2 abg chime (Tok Cik)..* gelaran timangan tu.. hihihih*
Ayat die berbunyik "ajar buat shadow jugak.. tapi yg real shadow.. macam kalau kita berdiri kat pancaran cahaya kan, pastu mesti ada bayang bayangnyakan... ha, bayang mcm tu. tau buat tak. dulu saya tau, sekarang memang lupa terus.. tak ingat langsung.."kata2 abg chime.

Huh... macam cerpen lak.. tu saje jer tgk dan mencube... mmg terfikir gak nak buat macam gambar kat atas.. x lepas2 lagi.. hihiih...

Tapi akhirnyer dah jumpe.. huhuhuuh.... Lepas tu aku cube buat gambar tom & jerry tu lepas tu tempek gambar depe kat Pantai kat tanah air ku ini *fuhhh ayatttt*...

Tapi x tahu la ok ke tak.. Korang sahaje yang boleh menilainyer...
"Saye ni budak remaje baru nak belajar, kalau salah tolong tunjukkan."

First time entry aku kali ni dengan simpulan bahase/ peribahase.. pilih ner stu lah yer..
aku pun tak thu.. hihiihih..

Abg Chime betul ke tutorial yg ni abg chime tanyer tu????

K.. sape nak belajr refer kat video tutorial ni yer... Aku ade uploadkan untuk tontonan.....


Downlaod



provided by fadzli

4 Comments Here:

Blog Eazy Izzuddin said...

byk eh tutorial ko....
leh try nih...
hihi

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

hik3.. try2...nnti klu x phm biar aku direct kat ko.. huhuhu

tp yg ni ssh skit.. huhuh

Lily Rahmat said...

hish abg pajeli.. ayat abg chime cam cikgu BM.. tesusun indah.. pi tiap kali bace mesti nak gelak kuat2.. wakakakakaka

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

hahahha.. biase la... org kuat bace novel... tu yg best tu..
hihiihih..

penuh dgn susunan ketuturan.. ececece..

abg chime bce ni mesti terharu.. hihihiih

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)