Help From Fadzli|Blog


Sunday, November 16, 2008

Aduhai Wahai TAG

TAG WORK STATION

Good Morning to all my frenz... k... macam biase yg aku buat:
Bangun je pagi kene gosok mate...
Bangun je pagi kene gosok gigi...
Bangun je pagi kene mandi....
tapikan...
hari ni...
Bangun je pagi kene jawab TAG yg terkene...

huhuuhuh

Aku mule2 dapat TAG dari Dir (oOoOo rajin ye ko tag aku..... x pe dlm bnyk2 yg ko TAG aku jwb stu jer yer...) sebb kebetulan tadi ade blogger RIANA.... Tak pe aku jawab....

Tag ni aku buat dgn penuh kesabaran dgn sbb.. fuhhh... aku bru je kemas tmpt work station aku...huhuuhuh....

Ni arahan die:
Snap work station anda. Then..taruk link blog kat bawah gambar work station anda..iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada..tengok contoh yang dibuat nih..begitulah seterusnya sampai bila-bila, ok..sekiranya tag ini berkembang..pastikan akan ada banyak link-link di bawahnya..kalau tak..terencatlah dia..hahaha..lastly..tolong pas tag ini pada tujuh (7) blogger lain..pass lah pada siapa-siapa..

tapi kan... aku x terfikir lg tuk pass to another blogger... tggu je yer... huhuuh


Ni la tempat aku selalu lepak..... kat sini la aku buat keje aku.... kat sini la aku study.. kat sini la aku berblog... sepah lg tu.. x larat nak kms.. huhuuh

6 Comments Here:

Blog Eazy Izzuddin said...

wa...bersepah...
hehe
xD

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

to eazy....
bersepah lg ker... penat aku kemas tu...

Blog Eazy Izzuddin said...

ok la 2....
kemas2
hehe...
tp sebelm nih bersepah jugak kan..hihi

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

to eazy:
hahhah... ha'a la..
alaaa biase la lps exam tgh pulun study.. ahhaha

Anonymous said...

ada mesin fax ker??haha

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

uish.. lom ade lg la... perli ya.. tgguuu nnti aku beli...

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)