Help From Fadzli|Blog


Thursday, October 16, 2008

Xcident Yang Pelik

Macam Mana Lah Leh Jadi Macam Ni???


Keter ni Bukan Terlebih Parking yer

Ipoh, 15 Oct: Tak ade idea ape aku nak wat entry baru dah.. huhuuhuh... ni pun curi time pagi2 bute yg tak bute ni nak buat posting baru...

Semalam tengah dok makan nasi+2 Ketul ayam *fuhhh jimat giler* jangan tanye kenape.. hihiih... lps tu nak bayar... tetibe mak cik kedai yang kitorg makan kate ade xcident kat depan pub sebelah kolej aju... lepas tu aku kuar la nak tengok.. x nampak ape pun excident.. makcik ni tipu aku ker aper.... dah ler tengah beratur nak bayar duit makan tadi....

Sambil jalan nak g cimb bank pun aku masih cari mane ker kete yang xcident tu... rupe2nyer xcident yang tak penah lagi aku dengar... kete yang nak reverse (Si Putih) tu macam mana entah leh riverse sampai berape km/h.. samapi tercampak kete hitam ni ke tepi... elok2 parking kat dalam kotak habis tercampak kat luar kotak parking tu.... Org Cine yang langgar si hitam dengar citer buat muke slumber jer sambil hisap rokok.. yang bininyer punye lah kecoh.. aduuhhhaaaiiii....

So sekarang nak undurpun jangan buat lelaju yer.... n nak parking, parking lah tempat yang selamat elakkan dari kene langgar... huhuuh...

Waner wani tu.. mcm pelangi dah entry kali ni.. hik3... esok entry bru nak share satu citer lak...


7 Comments Here:

Blog Eazy Izzuddin said...

ish2....]
berhati2 di parking lots...
hehehe
bkn d jln raye shaja .....
xD

Mr Aan said...

spe la yg malang tu

Anonymous said...

ko nak tau...apek yg gi hentam krete x berdose tu..leh wat muke slumber tahap dewa 19 nye..ahaks!!
mklom a,tau die yg salah..nk kate pe,redho je la..hehehehe...
tp bini die plak yg kecoh cam nk branak..adeh....

....::[a]km[a]L time tu pun de nyebuk kat situ::...

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

to Eazy Izzuddin :

betul tu kene berhati2 len kali... sume la.. kete moto dan basikal.. huk3...

To amer:

apek tu la yang malang.. nak kene byr ganti rugi.. hahahah.. pdn muker...

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

To Akmal:

tu la ko.. nape tak tenteram kan si bini dier tu.. sian dier...

Anonymous said...

ahaks...x mo aku..kalu amoi..x pe gak..ni mak amoi dowh!!...ish..xde nafsu a..ahaks!!lagi pun time tu aku sebuk nk bramah mesre ngan sorang mamat tu..nak tau criter sebenar..die wat bosngok je..segan aku..baru nk ramah2...siot tol..penat aku cover ckp sengsorang.hampeh!! siap mamat tu..aku gantung die kat pokok taugeh kalu aku jumpe die..tunggu la...

....::[a]km[a]L tu jahat sebenarnye::..

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

hahahaha.. aku tumpang simpati la dgn ko.... hbs la pokok taugeh klu gantung mamat tu....

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)