Help From Fadzli|Blog


Friday, October 17, 2008

Dapat Duit Raye

Dapat Duit Raye


"1234 56789 12345.. Ni ko punye.. Duit aye!"


Blog, 15 Oct: Tu msj dari dir... hihihi.. sukernyer aku.. dapat duit raye dari dier...walaupun die tak dapat kasi dalam tunai yang bersampul raye aku tetap terime sebagai duit raye yang ikhlas dari dir..

No tu akan ku tukarkan kepada tunai untuk menggantikan duit raye tu.. hik3... walaupun bukan dari poket dir... sayang la nak gune duit pemberian orang ni... lg2 untuk raye... aku nak msukkan kat dalam ASB aku sebagai wang simpanan aku untuk tahun ni...

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)