Help From Fadzli|Blog


Friday, October 17, 2008

Treasurer Hunter

Treasurer Hunter @Mutiara College


Gambar Group Aku Tempat Ke-2 (Yg Duduk: Meor, Megat, Mr.Nizam, Epy, Pajeli Yg Diri: Syafiq dan Din)

Mutiara College, 16 Oct: Macam biase aktiviti setiap minggu mesti ade yang dijalankan oleh Mr. Nizam... Hari ni kitorang ade pencarian harta karun kat kolej... Mule2nyer aku tak de la nak join just tolong2 ape yang patut jer... tapi ade jemputan khas dari sem 5 suruh masuk *sebenarnye kene tarik dengan alip & din tak salah aku td*.. aku pun dengan sukenya masuk la group diorang...

Ikutkan hati dah nak cabut.. sebab aku tak de rapat dengan senior aku... Tapi dah masuk.. perghh best siot.... seronok pulak cari harta karun dengan diorg.. hik2....


Ni selepas menang... posing muker ala2 cerie sekejap... maklum la naib juare....

Tapikan group sem5 dapat no 2... tapi aku bangge la... group sem 2(C.E) dapat juare.. hahaha... aku pun bangge sbb aku sem2(C.E) hehehehe...




Ni pulak budak kelas aku yang menang.. ahakz.... (Dr Kiri: Pajeli, Darul, Ayen, Meor dan Eja)
Baby yang amik gamabr ni...

Ade lagi banyk gambar yang belum aku dapat... buat saudara syafiq kalau ade gambar yang aku nak tu ko hantar kat emel aku yer.. ni emel aku: fadzlikhan@gmail.com

>>> Klik Sini Untuk Album Treasurer Hunter<<<

2 Comments Here:

Anonymous said...

wah..wah..wah...
syok ko ye...no 1 n no.2 muke ko de je..
ngelat tol...
ahaks!!
pe2 pun..tahniah tuk yg menang...
peace!!

...::[a]km[a]L time tu ngah ponteng class::...

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

to akmal:
kire ok la tu.. daripade no 1 hingge no 6 muke aku ader ha.. nnti jlz lak depe..

aku kene la pose sekali sebgi juare.. huk3...

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)