Help From Fadzli|Blog


Thursday, October 9, 2008

Peta Umah Pajeli

Peta Umah Pajeli Yo..


Peta Kampung Pajeli (Yang Baru Huhuhu)

Ni peta aku tujukan buat TOPEK.. Ko paham tak tengok pete ni.. Aku draw sendiri.. lawakan.. ahhaha.. semoge ko jumpe aku yer...

Buat member2 aku yang lain kalau nak datang ke umah mak&ayah aku ikut la pete ni..
Jangan datang mengejut yer.. Bagitahu dulu.. huhuuh


Dialu2kan 12/10/2008 buat kawanku untuk datang... sebab tu la raye yang terakhir untuk thun ni kat kg.. sebab esoknyer aku dah blik ipoh blik.. hohoh...


6 Comments Here:

Topek said...

waduh!! "Serabut" pale aku... tp aku faham gak skit2... :D

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U said...

hahhaa.. bguih.. jnji ko phm.. agaggaga

Amer Aan said...

klu aku ikot peta ni....mau x sesat nnti

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U said...

btul tu.. ape lg mai la ke umh sbtu ni.. merempit dgn topek.. huhuuh

Eazy Izzuddin said...

wah ni peta nk g open house erk....
jom2.....
heheheh
xD

Eazy Izzuddin said...

cam ku taw jalan ini....
klu dr unisel bole lalu ke kuala selangor ke tanjung karang ke sekinchan ke sabak bernam then sampai umah kamoo..
leh serbu nih...
hehehe

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)