Help From Fadzli|Blog


Tuesday, October 28, 2008

Alahai TAG Lagi

TAG Deepavali

Hari tu KAK RYAN.. sekrang KAK WEEN lak.. adeih...bru je deepavali hbs dah kene tag....
jwb je la... huuhuh

BONUS - Jawapan TAG drp Cikgu weween....

[1] Bekas kekasih saya adalah :
Cik Siti Wan Kembang Kincup.... huuhuh...*tipu jerk* saya tak de kekasih mane leh ade bekasnyer.. hik3...

[2] Saya sedang mendengar :
Mak Cik belakang umah ni membebel..*sory mak cik huk3*

[3]Mungkin saya patut :
Tutup telinge saye jangan kasi dengar mak cik tu membebel... hik3...

[4]Saya suka :
Chocolate sebab die sedap....

[5]Sahabat-sahabat baik saya :
ialah diorang yang ade di sisi saye walaupun dalam keaadaan susah mahupun senang...

[6]Saya tak paham :
ape tujuan TAG ni.. adeih... jawab je la.. nnti kene rotan dgn cikgu.. hihiih

[7] Saya kehilangan :
Kalkulator scientific saye arghhh!!!!!!

[8] Ramai yang berkata :
emmm... ape kate diorang???

[9] Makna nama saya :
Makne MOHD dari name Nabi...fadzlikhan amik fadli: kesempurnaan.. huk3... betul ker.. pakai ingt yg dlu jer ni...

[10] Cinta itu adalah:
kasih sayang.. huh ayat...

[11] Di suatu tempat, seseorang sedang :
sekodeng lembu mandi.. hik3.... *x reti nak jwb dah ni*

[12] Saya akan cuba :
jadi orang yang bergune di suatu hari nnti.. *YAKIN BOLEH*

[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :
emmm.. ape yer... rasenyer... yang berkekalan.... huuhuuh

[14] Telefon bimbit saya :
ade dengan saye....

[15] Bila saya terjaga dari tidur :
saye terus tidur balik.. hik3.. *ngantuk...*

[16] Saya paling meluat apabila :
ade parasit datang dekat saye.. huhuuh.. panasss... paham2 je la...

[17] Pesta/Parti adalah :
ade lah yang menyeronokkan... huuhuh

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
cicak.... sebab cicak cute... kalau tak caye cube korang tatap wajah cicak.. ade tak mirip mcm korang.. huhuuh

[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
emmm... satu hari.. time tu baru lahir.... hihiih....

[20]Hari ini :
harap2 tak kene tag lagi la...

[21]Malam ini saya akan :
buat ape yang saye suker.. huhuuh

[22]Esok pula saya akan :
esok buat pandai jer.. tapi esok ade kelas smpi petang.. malasnyer...

[23]Saya betul2 inginkan :
handset yang saye idamkan tu la.. hihiih

[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
eh.. mcm tengok fahrin lak.. hik3 *perli kak ween* hahahah

[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :
arked permainan la.. leh main2...

[26]Makanan Barat atau Jepun :
makanan barat sebab utare, timur, dengan selatan tak der...

[27]Bilik yang terang atau gelap :
bilik..... gelap la... leh tidur puas2...

[28]Makanan segera adalah :
makan yang cepat siap dan leh makan time2 tu gak.. hihiih

[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ayat terakhir.. seramnyer.. wat mase ni ayat ku tak de tande noktah lagi.. hihiih

[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??
tak kot... cukup la sampai sini jer.. hihiih

[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?
Yer, Alhamdulillah sudah....

[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
cium tangan ade la... hihihi.. setiap kali nak berpisah time nak balik study kat ipoh.. huuhuh

[33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni?
alamak lupe la... mujur tag ni ingat kan ........*tengah korek hidung*..... ok dah.... hihihi.. soalan dahsyat ni...


Ok amacam kak ween berape markah nak kasi ni.. hhuuhhu 100% tau...

5 Comments Here:

Anonymous said...

hahahaha.. aku pun dah siap..

Blog Eazy Izzuddin said...

hahaha...
camni ak pon nk bg tag kat ko lah...
paling susahnye.....
hihihi
xD

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

to dir:
wau.. mesti cikgu ween bangge dgn keje kiter.. ahahah

to eazy:
wei.. ko jgn la tag aku.. sian la kat aku ni.. hihiih

Abangboyc Infomation said...

HI, SALAM KENALAN. BOLEH JOIN MEMBER>> KEMBARA ke Blog saya

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

hye slam.. boleh... thanks masuk sini... hihiih

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)