Help From Fadzli|Blog


Saturday, August 23, 2008

Yahoooooo!!!

MsjBox Ku Kembali Active

Rumah 55, 24 Ogos: Yahooo Yabedaa Bedoooo...akhirnya msjbox ku kembali xtif....ni la firstime sebnrnyer aku transfer dri akaun aku utk aktifkan msjbox ni...jelz gak aku tgk blog2 yg ade msjbox ni....hehehehhe....rpenyer leh transfer on9..gmbr kat ats tu la resit yg mnunjukkn aku buat pemindhn dr akaun aku utk xtifkan msjbox aku...time ksh kat fysal dan Shaizhar yg bnyk membntu aku utk xtifkan msjbox ni....

P/S: Kepada sesape blogger yg tak de lg MsjBox ni ape tggu lg, daftar dan cubelah stu bende yg bru. Pasti anda puas hati!!!

website msjBox:

4 Comments Here:

MWinBiz said...

tahniah sbb berjaya aktif dalam msjbox..
salam perkenalan yaa!:D

Demo jerr said...

boleh tanya skit. apa keistimewaan guna msjbox ni? first time dengar.

Drama Tempatan vs Drama Asing. Yang Mana Pilihan Anda?

Meooo Comicore Club said...

cayalah ipoh mali!

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

mwinbiz: terime ksh mwinbiz....salam perkenaln juger...huhuuhuh

Slumberaja: best la...mcm ade..klu nak thu..msk link ni ---> www.msjbox.vom

meo188: cayaok2...ipoh mali3x/.....

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)