Help From Fadzli|Blog


Tuesday, August 12, 2008

Sehari Suntuk Di Library : Curang Pada Ku

Satu Petang Di Library


Online Di Library
Library, 12 Ogos: Ni la tempt melayri internet...ni diorg tgh buat research...tu dr kiri kak wa...ha bru muncul kak wa kat dlm diari hari ni...sebelh die lak yg diri tu faiz...tgh mengajr zu tu kot...huhuuh...yg hujung tu ayen ....die pun mcul buat hari ni...tu gaye mcm study...nth2 main game...tp internet kat sini slow giler...bengang jer...x blh nak ym...arghhh!!! cme yg sng tuk surf cri maklumat...sje je x bg kitorg buat assgmnt....gambar ni di tangkap dgn menggunekan henfon faiz..time ksh yer...len kali blh la aku pnjam lg...

Galeri




Ha...ni lg stu...ade citer seram lg mengerikan...time aku amik gmbr sorg2...wjud la seekor lembage yg agak mengerikan..time tu aku x prsn...seram siot...mne penah jume lembage mcm ni...lembge ni betine tau...islam lak tu..baik gaknye hntu ni...ckup la puji2 kat hntu ni...nnti mrh lak hntu ni kat aku esk...mte dah ler menakutkan...klu jumpe hntu yg sekawan dgn nyer kompem hntu pun lri dr hntu ni....

Bukti Yang Menunjukkan Lembage Yg Agak Ngeri Tp Cun Di Samping Ku

..................................................................

Curang Pada Ku

Library, 12 Ogos: Aku bru jer citer psl bebudak mutiare yg dlm tjuk 2 dara pingitan semalam...kini wjud pler skandal antre akmal dan ira...ira ni curang kat aku yer...smpi ht ko bergmbr dgn dier...kecewernyer!!!...gmbr ni tlh diambil secre sembunyi dan dgn pengethuan depe berdue...ni la student mutiara computing engineering... wah3x...gatal ye korang...len kali ajak la aku....

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)