Help From Fadzli|Blog


Wednesday, August 13, 2008

Aduhai Yuran : Sape Ni???

Aduhai Yuran

Mutiara, 13 Ogos: Semalam (12 Ogos) tgh seronok nak balik ni dah dkt dpn lif dah ni...tetibe lak nmpak ms.Hani...die pun tanye la "U all ni dah byr semester fees ke blum?" kitorg pun ckp la blum yg...lps tu die bgthu esok (hari ini) akan keluar memo kat spe yg x byr dah x blh msk kls...ape lg cuak gak aku...ni la org kate x de pasal cri pasal kitorg pun fkir2 pegi la blik mr.Q yg mrupekan pengurusn bhgian akademik kat klj tu.....dah msk tu...kitorg bertige kuarkan la mcm2 kate yg kitorg x dpt nak byr tu...lps tu die kate "Mesti Bayar"...dlm kekelam nyer ade yg mntk duit toolsdan student nite yg x jd tu utk byr yuran dan cme tmbh skit je lg...pihak pengurusan (mr.Q) tepon la puan yg ceo kat klj tu, tanye psl duit2 tools n student nite...puan kate blh gune kan duit tu...lps tu!!!!dah aku plk...dah ler x de kaitan dgn tools...tools aku dah beli plk....kat bank dah ler tggl 160 yg blh kur plk tu cume 150 jer...yran kene byr 125....bakinyer 25 hengget jer!!!! gmbr tu la bukti yg aku byr....

Ni la resit yuran smpi RM125 klu blh gadai resit ni dah lama aku gadai....

dgn baki 25 hebbget la aku nak buat mkn mkn smpi hjung bln....jwbnyer mkn kayu dagn batu je la...nnti terpakse la aku cipte rsepi kayu goreng kampung n mungkin mkn batu masak lemak cili api...sdp gak kot...argh!!!!! giler di jwbnyer....penat aku bekejr ke bank ptg tu gak...dah le kene bg warn sbb gune phone kat dlm bank...ni nak bgthu kat diorg la ni...x psl2 aku kene...ah....tensyen...!!!!!


Ni je la baki yg ade...ni la mkn mnum, ni la tambg basnyer, ni la nak g beli belah nnti


Peluang Kerja Online Dalam USD Klik Banner Kat Atas dan Cube

............................................................................................

Sape ni???

Kedai Abg Bob, 13 Ogos: Hari ni Malaysia di gemparkan dgn berita siapakah gerangnan yg tgh mkn di ats satu meja ni....sume2 tertanye sape tu??? Mawi ker..bkn...sape yer..yg pempuan tu ekin ker...nth la...gmbr mmg sork2 time nak ambil mesti kene selidik ni...mkn time ni samer jer cme beze lauk dgn air jer...utk pengethuan yg lain...depe ni bru first time mkn sesamer...time tu ade mmber2 yg lain...di perhatikan time tu wanita tu agk pemalu2 smpi x lrt nak hbskn mknn tu..didapati sume fotografer ader...yg trdri dr aku, ayen, ija n ira...sekiranye ade lg mkn2 gaye2 mcm ni kan best....hehheheeh....mengeratkan silaturrahim antre kiter....tp ni la hri plg plik skit la antre depe...blh dikatakan hari ini dalam sejarah....hahhaha...sopan jer gaye depe ni mkn....mcm2 ala pengntin gitu....hheheheh

1 Comments Here:

Anonymous said...

woi...apsal la ko same kan dengan kes mawi n ekin...mawi tu artis kesayangan budak perempuan tu...aku x minat lorh..cube test try ksah siti nurhaliza n dato' k..
ahaks!!
best!!!
harharharhar

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)