Help From Fadzli|Blog


Monday, August 11, 2008

Ape La Nak Jadi : Selamat Hari Lahir Baby : 2 Dara Pingitan Di Samping

Ape La Nak Jadi

Baby Face, 6 Ogos: Ni ape hal la bebudak 3 orang ni...pelik pun ader...tak penah di buat orang...time ni bru je lps makan tengah hari kat kedai Abg Bob...dalam jalan2 nak blk ke kolej tetibe ade salah sorang dari kitorg ni berkate "Wei jom kite ambik gambar" ingat kan zue yg cakap maklum la die yg suke amik gambar rupenyer Akmal...terkejut ala2 kongkang gak aku...klu tmpt biase x pe ni tmpt awm lak tu...lg stu mne penah si Akmal ni ajak bergmbr klu kitorg ajak die ade la...kitorg brgmbr betul2 kat tepi bar yg kat belakang tu....klu pose ala model x per...korang tengok!!! ape gaye tu aku pun x thu...yg kiri tu aku x thu le spe, tp yg tgh tu zue...yg kanan tu akmal....aku hrp ni kali pertame n kali terakhir kite brgmbr mcm ni kat tepi jln...org time tu sume tgk...tebal gak muke ni....tp ape kan daye...thn malu jer...klu yg kiri tu ade gaye mcm org malu..lg due tu aku x thu la..sape yg fotographer ni aku pun x thu..time ni yg amik gmbr antare ayen @ kak wa...nak buat gmbar ni brp mnit buat pose x mnjd2...aduih...sape punye idea la ni...klu nak tgk gmbr lg besr korg klik la kat gmbr tu...edisi terhad ni xde lg dah lps ni nak brgmbr mcm ni....dan kepade sesape yg tgk gmbr ni aku hrp korg jgn tiru dah gaye kami ni yg agak lucah sikit ni...tkut nnti org awm kate korg ni giler ade atau ape2 yg berkaitan dgnnyer....

......................................................................................

Selamat Hari Lahir Baby

Mutiara, 11 Ogos:Hari ni genap la umur kawan kite Fareeza Hezreen @Baby berumur 19 tahun...x sangke cpt tol ko berusie yer...Ape2 pun kitorg ucapkan selamat hari lahir buat mu baby....jgn lupe kitorg yer...dan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu..aminnnn....kitorg x de ape nak bg cumer sekdr ucapan kata2 dari kitorg "Happy Birthday"...Ni je yang Kitorg dpt bg kat baby....



......................................................................................

2 Dara Pingitan Di Samping


Padang Ipoh, 11 Ogos: Ehem3...ape buat tu ha...jari tu x sopan tol...nak citer ni yg girl kat kiri tu name die Zana, yang kanan tu pulak Ira...Ni la masalh bebudak mutiara menggatal je kejnyer...lg due dare ni....tp x pe la..sape untung...yg tgh tu gak untung dpt diapit oleh si gadis2 ni...2 org ni xde keje tu la brgmbr je..yg lain ade kat sini sume tgh berwireless....time ni laptop aku diserang virus tongol tu...x leh la aku nak on9...terpakse la..lyn gadis2 ni....ok la..ni je la post tok hri ni....pesann buat due gadis ni...elakkan menunjuk jari anda sebegitu rupe....blh mmbawe maksud yg berlainan....

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)