Help From Fadzli|Blog


Friday, August 22, 2008

Minngu Ke 2 Belajar Main Squash

Minggu Ke 2 Belajar Main Squash


Stadium Indera Mulia, 21 Ogos: Perghhh minggu ke 2 aku mempelajari main squash. Mggu lps aku, epy, ruiz n albert jer...mggu ni lak aku dgn akmal, baby, n siti.....lg stu kewujudan eja sebntr...
mggu lps Perak Vs Serawak...arghh Perak kalah..maklum la mggu pertame n kali pertame...diorg dah msuk mmgu ke 2 blh la..game yg plg penat gak la...kene kejar bola jer...dah ler kecik aku pun ssh nak tgk bola tu...tp mggu ni best tol main...mcm2 adegan yg merbahaye ade...ader yg bling raket ke depan bola lak pi belakang...ade bola yg terlps kuar dr court, ade yg pkl bola smpi kat lampu...agaknyer...klu kitorg main dlm 8 ke 12 bln lg...mau lmpu2 kat stadium x menyale di sbbkan kitorg huhuhuhu...kesan dr main ni mcm2..ade yg tangn bengkak, ade yg skit ponggong, ade yg skit otot, skit lengan n mcm2 lg...tp rse mcm x puas jer main..mggu dpn main lg yahooo....

4 Comments Here:

za said...

best...oooo....maen....!!
nnt klu lampu2 smua da pecah, pas nie pakai lampu suluh plak erk klu nk maen....hehehe....
luka2 n bengkak2 2smua adalah ksungguhan korg bermaen....so jgn nangis plak erk...!!! hahahahaha....
trus kn usaha...chaiyok2....!!!!!
hehehe.........

Amer Aan said...

fuih...
men squash.....
keep it up...

Mohd Fadzlikhan Bin Mohd Asari said...

za::: terime ksh za bg semangt kat kitorg

amer: best la amer...nnti leh lwn dgn aku yer..huhuhu

Anonymous said...

minggu ni kite men puas2 sbelom bulan puase..ahaks!!
sengal2 badan aku men mende nie..haish..
minggu ni..kalu aku x dapt pukol bola tu..aku nk pukul mr.palani...
ahaks!!geram aku!!
hehehehe..
mampos a aku kalu die bace komen nie..mau kpale haku di hentok2 kat dinding kace tu..
adoy...

..::akmal wat raket squash terbang::..

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)