Help From Fadzli|Blog


Thursday, August 21, 2008

Sahabat Yang Ku Sayangi!!!

Sahabat Yang Ku Sayangi!!!

Kiri dari belakang: Akmal, Fadzly, Zana, and Ayen
Kiri dari depan: Ira, Kak Wa and Zue


Library,14 Ogos: Library timbul lagi kekecohan dgn kewujudan kami...hehehe...aku memanjatkan kesyukuran kerana akhirnya dpt jugak kami sekawan bergmbr, dah lame plan nak gmbr mcm ni tp photographer nak amik gmbr kitorg lak x ader...so aku nak ucapkan bebanyak terime ksh kpd meor yg telah menolong kitorg amik gambar ini....aku sayang kat korang semue...aku tak nak korang hilang dr aku....!!!!!! Ade stu lg hajat aku ialah nak amik gmbr stu kls plk...bile la agknyer yer.....

Di sini aku ade puisi khas utk korag shabatku::::

Persahabatan Itu

persahabatan itu
augerah
persahabatan itu
persaudaraan
sesama insan

persahabatan itu
terjalin apabila terjadinya
pertemuan

persahabatan itu
adalah persaudaraan
yang akrab
atas dasar-dasar
ketulusan
keikhlasan
kejujuran dan erti persahabatan
yang tulus suci berpaksikan keimanan

dan persahabatan itu
adalah amanah
seorang sahabat
di dalam menjalinkan
persahabatan

2 Comments Here:

DicKiE aDaMs said...

wah.. sedih plak bile baca.. tringat kawan2 lama yang kusayangi..

Anonymous said...

ahaks!!
sayang korang sangt2...
lpas ni..kalu kite dh x jumpe....
aku still x kan lupekan korang...
korang je a kawan aku kat ipoh nie....mybe kat dunie ni..aku x de kawan len..so..thanks ye..sebab kawan ngan dak yg x sempurne cam aku nie..
layan krenah aku.......
trime kasih bebanyak..
kite kawan slamenye.....
fadzli,zue,kak wa,ayen.ira n zana...
aku sayang korang.....sungguh!!!!

.....::akmal kawannye skit je::...

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)