Help From Fadzli|Blog


Monday, August 25, 2008

Kisah Z & Z Episod 1

Cerita Hangat + Hangit Z & Z

Library Mutiara, 25 Ogos: Perghhhh...ade si bunge dan si kumbang....mule aku dgr cite je psl psgn ni...x thu la betul ke x....hye hebat gak si kumbang ni ngorat si bunge ni...mcm cerite hr ni aku dgr...tp aku x nak citekan kat sini lg sbb aku x thu citer sbnrnye..nnti slh citer x psl2 si bunge ni buat langkah die lak...baik berhati2 dgn si bunge ni...ade ilmu silat tuh....huhuhuhu......tp kan hri ni korg mesti perasan perngai si kumbang asyik mencri dan menghmpiri bunge je kan...smpi la dlm kls....segan simpul si bunge ni....hak3...name diorg aku x leh citer kat sini..sbb x psl2 je krg....huhuhuhu.....ni episod pertame utk hr ni...esk kite dgr dan lihat citer diorg lg...huhuhuuh...

p/s: kepade sesape yg ade citer psl kisah si Z&Z ni sile post comment anda yer....huhuhuuh...
Bg yg x thu bagaimne nak postkan citer anda sile ikut lngkah ni:
  1. Klik Kat Comment
  2. Masukkan Comment Anda di kotak yg disediekan
  3. Masukkan Word Verification
  4. Pade Choose an Identity tick pde "" bg yg xde account google...
  5. Last sekali Publish Your comment...

4 Comments Here:

Anonymous said...

ahaks!!!
best!!
scandal baru!!!
ahaks!!
mampos a tu gurl kene tembk ngan bf die...adoy..
bang..bang....
kbabooomm!!!

Anonymous said...

ahaks!!!
best!!
scandal baru!!!
ahaks!!
mampos a tu gurl kene tembk ngan bf die...adoy..
bang..bang....
kbabooomm!!!

sebab kat bawah tu x leh taruk name aku..so..aku taip kat sini a ye..
ahaks!!
pade si bunge...jgn marah...
harharharhar........
..::akmal tak suke gosip::....

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

hahahha...hbs la bala tentere dtg menyerang jumaat ni....har3..

Anonymous said...

wei!!
aku de criter pasal mreke ni tadi..
fresh lorh..time kat library....
yg kumbang tu asyik dok ikot aku je..salah tengok spesies kot..harharhar..pastu si bunge ni de a kat aku...die berdiri..aku plak dok kat krusi kat depan kaunter tu smbil ngadap akak....yg si kumbang dok sblah aku..tp jauh skit...entah cam ne...si kumbang mintak si bunge picit bahu die..what???
picit bahu die??kumbang de bahu ke??
ahaks!! bantai je..
aku nye a ktawe..aku pun x pnah mintak cam tu walau mesre ngan si bunge ni...ni kan lagi si kumbang nie....haish..nmpak cam mesre je kan...jeles aku..ahaks!! ayang..picitkan bahu mal..ahaks!!

...::akmal suke gosip skit2 je::...

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)