Help From Fadzli|Blog


Wednesday, November 6, 2013

Masalah Pada Streamyx Kini Bertukar

Kelmarin masalah pada streamyx aku secara tiba-tiba.. sakit toi hati aku time tu... dah buat mcm2 pun same gak.. 


Lepas tu aku malas nak fikir ape dah.. masuk bilik terus tido...

Bagi sapa2 yg ada masalah dgn connection internet senang jer... cara2 dia ialah

 Dail 100 dan pergi ke bahagian teknikal tu jer.. die beroperasi 24 jam.

Aku kol pagi esoknyer.. bile aku buat report rupenye baru aku taw streamyx aku sekarang dah 2mbps.. wow.. seronok pulak rasenyer.. 

Sebenarnya hari tu TM ade call aku dan tawarkan kat aku nak tak tmbh 1mbps lagi dengan tambah byr RM10 setiap bulan.. so aku teruskn je la katekan setuju.. tapi aku dah lupe pasal tu.. huuhu.. so sekrg dah ade 2mbps.. ok la.. lps ni mungkin akan tambah lg.. heheh


0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)