Help From Fadzli|Blog


Tuesday, September 24, 2013

[Info]:Isteri Mat Yo Maki Dan Tendang Guard

 Hari ini aku tengok kecoh pasal Isteri Mat Yo atau dikenali Norshahrul Idlan Talaha, pemain bola sepak terkenal di Malaysia.

Tapi dari video ni aku tengok kurang hajar jugak perempuan ni.... dok maki hamun pakcik tu... tak hormat langsung... Dah buat salah kene la mengaku salah tu...

Ramai yang tengok kejadian ni... sume kate perempuan tu salah lagi dibuktikan dengan CCTV yang ade kat situ...

Ni tengok feedback dr slah sorg comment pasl kes ni...and aku sokong ape yg beliau comment ni kat kata2 akhir tu... huuh..




1 Comments Here:

Mohd Faizal Rosli said...

apabila dah kaya semua orang salah
yang sadisnya memang bini mat yo tu x rasa pun dia salah
salah didikan agaknya dari awal
"aku x bodoh" akhirnya memakan diri

butiksafiya@blogspot.com

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)