Help From Fadzli|Blog


Tuesday, June 4, 2013

[News]: House For Rent @Cherry Apartment, Ipoh

InsyaAllah bulan 7 nanti aku akan berpindah. So rumah yang aku duduk sekarang ni akan ku pulangkan kepada tuan rumah ni semula.. Sebelum aku pulangkan, aku nak bagi taw sape2 yg tengah mencari rumah sewe kat ipoh ni sile bagi tahu kat aku yer... kalau boleh secepat yg mungkin tapi masuk bulan 7 la..

Ini lah rumahnya, tingkat atas sekali, sekarang ni aku sewe RM400, maintenance RM45... ai and air bayar sendiri.

Rumah tak jauh dari pusat bandar... tengok map kat bawah ni...



View Cherry Apartment in a larger map

Ape pun korang contact jer la aku, nanti kite boleh deal dgn owner ni...

1 Comments Here:

Unknown said...

i need rest can ah ?


Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)