Help From Fadzli|Blog


Wednesday, June 5, 2013

[Info]:Dapatkan Burger Bakar Free @RBB Burger Bakar

Hah, dengar FREE!! jer mesti terus rase nak cube dapatkan bende free tu.. ahhaha
Sebenarnyer nak citer aku dah jumpe buger bakar yang terbaik kat ipoh wat mase sekarang ni...

Banyak kali gak aku pegi.. ade yg belom aku rase lagi ade yg dah aku rase.
Care nak dapatkan buger free kene ikut syarat2 die..

Syarat-Syarat nyer
1) Dapatkan 8 Cop dengan setiap pembelian di RBB Buger bakar mane2 cawangan.
 satu jer syarat die kot.. dah cukop 8 cop boleh la dapat buger bakar yg biase satu secara PERCUMA!!! ahhaha

senangkan....


Hasil dari aku kumpulkan.. tinggal nak amik buger free jer...!!!!

 Buat mase sekrg buger ni la yg terbaik kat ipoh.. huhuh

Time aku g makan dengan member2




3 jenis buger aku dah makan... huuhuh
1) Buger Double Riang
2) Buger Issabella
3) Buger Ombak Rindu


0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)