Help From Fadzli|Blog


Saturday, March 3, 2012

Aku terpakse menipu diri aku sendiri...=(




Sian kat aku...
Mengape aku nak menipu diri aku yer...
Kadang2 sedih pun ader...

Tapi aku kene bertahan jugak...
Kalau diri aku yang merane..
Tak de sape pun tahu
aku ni mood mcm mane....

Janji org2 tu happy sudah...
Harap2 aku mampu la bertahan...
Aku nak cube buat yang terbaik...
Aku tak nak diri aku droped...

Tappiiiii...

Bile mood sedih, tapi tipu diri buat2 happy..
macam mane???
aku kene cari jugak pekare yang boleh buat aku lupekan somethng..
Kalau zaman aku belajr dulu best sgt2...
Ade kawan2...
Nak kuar dgn kawan2 pun sng....
sekarang sume lenyap mcm tu jer...

InsyaAllah, aku cube kuatkan semngat aku..
Aku cube kawal perasaan aku...

aminn~~~

1 Comments Here:

♥ Fatisya Pinky ♥ said...

knp mnipu dri sndri?ap yg d tipu kn tu..?

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)