Help From Fadzli|Blog


Monday, February 21, 2011

e-Restoran Selere Bujang @Anak Desa Zone


Assalammualaikum... Hari ni aku nak bukak kedai kat anak desa ni.. sape yang perasan tu kat ats ade banner... So ade penambahan slot baru ni lagi banyak idea aku nak buat entry baru.. huhuuh

Tujuan aku buat ni.. hahahah.. sebab...
  1. Aku baru nak belajar masak.. so resepi sume aku tak ingat so bek aku simpan dlm blog senang nak tengok balik..
  2. Bagi name Selere Bujang tu pulak sebab selere orang bujang simpel.. tu yg aku gunekannyer sebab aku pun bujang..
  3. Rumah orang bujang bukan sume bende ade kat dapur.. so ape yg kite jumpe mesti kite balun utk jadi makanan.. Tapi mesti r kene ade selere gak..
  4. Kadang2 aku fail dalam nak masak sayur.. nak kenal sayur pun tak tahu.. bek aku kene buat koleksi jenis sayur lak..
Ok r.. setakat ini je la untuk pengumuman utk blogger ku sekalian.. Lepas ni boleh la tengok resepi cincai2 aku lak yer.. huuhuh

provided by fadzli

3 Comments Here:

RIAN said...

tiap kali nak masak
kene refer resepi kat blog.
hahha,

Anonymous said...

pergh....ley r kitorg wat gathering kt umah ko je...pastuh ko masak r bnyk2 skit..hahahaha...

xcyber said...

haha nk masak je bukak blog..
isk3x

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)