Help From Fadzli|Blog


Monday, November 15, 2010

PROTON INSPIRA AKU PUNYER!!!!! HAHAHAHA

INSPIRA!!!!!!

My new dream for Inspira....

Hari tu lepas dok shoping GULA denga MINYAK kat tesco jengjalan r g mkn kat KFC.... lapor....
Bile dah hbs shoping kitorg sume lalu kat pintu depan... dengan banggenyer ade lak kete aku kat situ (tipu jer) hahahahha.... kete inspira... dah mcm lancer lak aku tgk.. janji aku dpt gak merase dok dlm kete baru proton ni...

Kalau dapat sebijik macam ni pun ok gak.... bile la aku nak dpt kete mcm ni.... rase nak angkut bawak blk je time ni.,.... beli kete kat tesco wakakakak..... mesti dpt point bnyk ni... ahhahaha....


provided by fadzli

2 Comments Here:

Eazy Izzuddin said...

inspira...
besh ke hehe

[aNaK dEsA zOnE @ pAjELi] said...

beshhhh.... hahha
walaupun setakat duduk jer... wakakka

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)