Help From Fadzli|Blog


Saturday, November 13, 2010

Lame Tak Update

Aku nak update blog aku yang dah lame x berhapdet... nape la aku x update... maybe rase mcm dah borink kot...

Tapi aku still jenguk gak blog ni... mmber2 pun dah x ramai dah... adoi.. mane mereke menghilang.. dah x mcm dulu....

Hari ni aku nak mule mengupdate....

Bulan ni... perancangan aku nak amik lesen kete.. yahuuu... aku menantikan kawan bek aku SITI dengan ZURA cz kitorg nak amik same2... x sabar nak bawak kete dah ni... tapi mase nak amik lesen lak mcm x mngizinkan... dah berbulan2 kitorg tangguh...

Bulan ni gak r aku terime surat dari mara.. kene bayar dui pinjaman pendahuluan.. adoyai.... kuar duit la jwbnyer.... kene byr 100 hengget lak tu... tapi mujur la mara ni baik.. die bg aku byr 50 hengget dulu tiap bulan... kalau x mmg ckup2 makan ler jwbnyer...

Lepas ni aku nak g kolej lg.. hari tu kate nak hantar sijil dip aku dgn transkrip aku.. tapi sampai sekrg x dpt2 lg ni... mmg r nak kene diorg ni... wat keje pun x menepati mase...

Tapi aku still bg mase utk diorg selesaikan, biar xde masalah lain... hah.. hari ni x de gambr aku nak msukkan.. huhuuhuh esok2 aku msukkan gmbr lak.. huhuuh

provided by fadzli

1 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)