Help From Fadzli|Blog


Monday, October 26, 2009

Hari-Hari Ketensionan Aku

Aku tak tahu ape aku nak wat bile aku dah tension dgn seseorg.... lg org tu rpt dgn aku.... aku bkn aper.. niat hati mmg aku nak tegur.. bile dah seharian aku x bertegur.. bile aku nak bertegur aku rse mcm berat sgt....

Tapi aku cbe bersbr mungkin blum mse aku nak berckp kot.... kdg aku rse ape yg aku wat ni leh dtgkan kebaikan utk aku ke x?? bg aku mmg tak de langsung... semakin tension ade r..

Aku cbe utk bersbr demi sahabat aku... Sekrg aku dah tak de sape2 kat ipoh... aku rse mcm kesunyian jer biler org terdekat aku tak der... tp mujur r aku ade org lain yg blh teman aku ke mane aku nak pegi... walaupun aku rse mcm aku x penting dlm life sesorg tu....

Aku hrp ape yg inginkan tercapai stu hri nnti setelah aku cbe bertahan utk bersbr spnjg hdup aku di Ipoh ni....

Sekian....

provided by fadzli

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)