Help From Fadzli|Blog


Friday, July 24, 2009

Berkelah Di Dusun Durian

Assalammualaikum.. lame tol aku tak update blog aku ni.... bukan setakat besawang.. dah nak reput blog ni.. hihih
sory r.. aku agak kebzian.. final sem r kate kan... exam pun dah nak dekat ni...

hah aku nak citer kisah yang seronok bg aku... 12hb/07 hri tu aku g umah kg alip...
die ajak g kelah kat dusun durian.. ni kan musim durian... fuhh mmg sonok aku dgr... lom lg g.. huhuh
aku pon pe lg... g r follow die... aku x penah g dusun durian.. asyik tgk kat tv jer.... ahhaha
kg aku xde dusun durian.. ladang sawit banyk r.. mkn sawit je r..

Bile samapi sane aku rase teruje r naik bukit, dri start masuk nmpk pokok durian jer...
smpi kat tmpt kelah tu dah nmpk de kuarge die dah.... lps tu nmpk r ank sungai... mmg syok berendam...
first time gak aku g sungai ni... kg aku klu rendam kat dlm sungai tu mau kene telan dgn boye krg.. hahaha
aku pon pe lg... diorg ajak g seberang sungai tu g kat pondok mkn2.. sodapppppp...
de ikan bakar dgn ulam n lauk2 kg... terliur aku.... huhuuh

lps tu makan durian lak... mkn sikit dlu... x sbr nak rendam dlm sungai....
dah tukr suar g msk sakit2 kat kaki aku pijak batu2 dlm tu... tp klu dah sonok sakit mane
pun aku x rase... kitorang susun batu kasi air sungai tu tertahan leh rendam2 dlm skit..
tp dak2 dah konker kene r mengalah.... sejuk giler.... paling syok nikmat makan durian sambil mndi sungai tu...
x puas berendam dlm sungai dah kene ajak blik lak... mkn rambutan lak... terpakse r blik....

g r lak umah tok die g mkn rambutan... jumpe lak dusun rambutan lak kat keliling rumah... mmg diorg x termkn.. bnyk giler
rambutan kat situ.... aku pon pe lg.. smbil kutip rambutan mkn rambutan mmg layannn.....
dah pkl 6 tu aku pun balik ke prt buntar kg alip lak... rse mcm nak g lg jer tmpt tu...
sonok tol... isnin pg kami pun blk dgn bawak buah rambutan.. durian x leh bwk.. dah x muat moto.. kecewe tol..
kat bwh ni gmbr2 kat dusun durian... gmbr x smpt nak amik bnyk2 r... kecewe gak ni.. uhuhuh

k... tu jer tuk kisan aku kali ni.... next time aku de citer, aku citer g k...
salammm.....



pose tgk durian jatuh ke x... huuhh


pose atas batu sungai kasi pungkok sejuk... hahaha


muker happy dpt makan durian sambil mandi dlm sungai


ni r tugu tmpt mengingati peristiwe aku mandi kat sungai ni.. hihi

provided by fadzli

6 Comments Here:

dir&fara said...

pajeli!!!!! aku yg 1st bace entry kau!!! hahaha.. lame betul kau tak apdet!! rindu oooooo!!! hehehe.. kul 2.30 pagi aku masuk sini.. baru balik keje la bro.. letih wooo

Blog Eazy Izzuddin said...

gler r!
br update nih
rindu seyh
=P
xD

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

to dir:
fuhlamak... ni yg aku bangge dgn ko ni dir.. hihiih
tu r ko.. bz je dah sekrg... x leh nak borak2 dah.. huhuhu


to eazy...
hehhe.. bru jer nak update hehhe..
rindu r lame giler x tgk blog ko..huhuhuh

:: Wiween :: said...

waahhhh makinn hensem adikku syg nih. lawo rambut. eheheh :p

dya said...

huhu..
agk lame la kn tak apdate...
1 story jek??
taruk la bebanyak..
bawu feeling nk bace...
hekhek ;p

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

to kak ween:
jgn r ckp sy encem.. segan r mcm ni..
nak blnjer wet x der...

to dya:
ye ker... kk... lps ni lee msukkan bnyk2 citer.. huhuhu
jnji dya selalu msuk blog lee k..

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)