Help From Fadzli|Blog


Saturday, November 22, 2008

Tag And Award

TAG and AWARD

Sory lamabat tuk buat tag ni yer dir.. bz skit... huhuh.. Tag ni mmg plik.. hbs sume kene citerkan... Tag ni suruh amik kasut... terkejut aku.. rase aku abg chime de suruh gak buat tag ni.... k.. saya buat yer..

ARAHAN: ambil gambar kasut anda, pastu ceritakan serba sedikit kenapa anda suka kasut anda..


K.. ni la 3 pasang kasut aku.... kasut yg depan ni kasut yg aku g klj pade hari2 formal.. huhuhu...
ksut ke2 tu kasut nak g jalan2 lepak.. g beli beger.. g kedai.. selese ksut tu aku suker..
yg hujung tu kasut yg pki tuk g klj pd hari2 biase jer...

ok tu je la citernyer.. jgn tgk lelame... nnti hbs kuar bau die huk3....


Award Dari Kak Ryan


Mekasih kak ryan sbb kasi award ni kat saye... nntikan award sy lak yer.. hihiihih.....

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)