Help From Fadzli|Blog


Sunday, October 19, 2008

Print Is Available



Klik Pada Gambar Untuk Paparan Lebih Besar

Dinasihatkan kepade sesiapa yang nak print... anda digalakkan untuk print 3 hari sebelum tugasan anda di hantar kepada lecturer.. sebab nak elakkan daripada masalah teknikal...

BERMULA BULAN 11/2008



Award Dari Amer



Terime kasih buat amer sebab kasi award ni kat aku.. balik2 jer dah dapat award.. huk3...

7 Comments Here:

Anonymous said...

wah..wah..wah...
maju dah kawan aku ni..bukak peniagaan ke?
ahaks!!
wei....aku nk print leh x?
tp kertas,ink,n printer tu gune aku nye..tempat je aku gune khidmat ko..amacam..le ke??tu nk kire cam ne ye?
de diskaun x?

...::[a]km[a]L tu sengal::.....

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U said...

owh.. klu mcm tu.. 18 sen kene tukar ke 18 hengget.. sbb tu khas utk org giler je.. ahhahah

Anonymous said...

muwahahahaha...
hotak mu.....
pekejadah mahe bebeno..mu ingt tempat mu tu de aircond?
adeh...
xpe..kalu cam tu..aku tau..customer pertame ko kompem makcik yg cun tu..
ahaks!!
ingt beliau agi?
ala..yg nk bg seribu tu..
hehehehe..
die cukup la syarat..bnyak wet..
gile pun gile..
hehehehe..
sorry makcik cun...selaamt ari raye!!

...::[a]km[a]L x ngumpat makcik tu ye::...

enchek camera said...

HOHOHO
bgs bgs
bisnes kecik2 lu mule2

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U said...

To Abg Chime:
bisness2 gak.. jgn lpe blnjer sy stu hri nnti yer.. hok3... nak gak *smbil hentak2 kaki*

Adry said...

bisnes... bisnes.. hehehe


Adry @ http://www.adrysabry.com

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U said...

yuhooo... bisnes... bntu mmber2 lak.. hik3...

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)