Help From Fadzli|Blog


Wednesday, September 17, 2008

Ucapan Hari Raya Untuk Teman Yang Ku Ingati Selalu

Ucapan Hari Raya Dariku



Blog, 15 Sept: Assalammualaikum buat semue sahabt blog aku serta pengunjung2 blog aku...hari ni merupakan hari ke 15 kite semue berpuase...kat sini aku nak kirim kad ucapan hri rye buat mmber2 ku..walaupun rse awl lg untuk aku mengirim e-kad ni..tp x salah rse aku.. huhuuh.. aku kirim awl2 ni sbb aku mggu dpn nak blik kg...tkut x sempt nak krim kad rye ni...sory la korang duit rye xde la..sebb rse aku rmi dah yg jutawan dp 50 juta hari tu.. huhuhu...

E-Kad ni aku tujukan khas buat Untuk Teman2 Yang Ku Ingati Selalu iaitu:

Yang Penting sekali untuk mmber classmate aku....n my best frenz zu, akmal, kak wa, ayen, ridzuan dan sume mmber time sekolh dulu2...

dan juge buat mmber blog aku:::
  1. Shai (Jangan Nangih2 yer)
  2. Kak Lawa
  3. Along Arman
  4. Amer
  5. Jitegha
  6. Fysal
  7. Ryan
  8. Kak Wiween
  9. Kak Ezza
  10. Dirfara
  11. Aqies
  12. Bibie
  13. Iliyanatasha
  14. Sodep
  15. Linmdnoor
  16. Topek
  17. Junaidix
  18. Kasawari
  19. Cik Yuyu
  20. Fare4z
  21. Slumberaja
  22. Soleh (MY4U)
  23. Tyka
  24. Ubey
  25. Ihsan
  26. Daniel
  27. Memory
  28. Afham
  29. Adry
  30. Ecah

Kepada sesiapa yang nak kad raya ORI dari saya ehem3... Kasi nama dengan alamat dekat
emel: fadzlikhan@gmail.com insyaallah akan ku kirimkan buat semue sahabat ku...

P/S: Cume banyak ni je yang aku jumpe... fuhhh... klu yg xde kat ats sori erk aku lpe la..tp "tetap aku nak kasi gak kat korg sbb korang selalu msuk kat blog aku"....ni jer posting ucapan rye utk korg yg cume sethun sekali jer...heheheh..aku harap korg sudi terime kad aku yg x seberape tu...

14 Comments Here:

Amer Aan said...

thanks...
nice card...

hehe..
thanks again

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U said...

amer:::
mekasih bebanyk amer...

Anonymous said...

ai syg yg x brp nk syg...haha..
wei ko lper kt aku yer...
sampei at ko..
wlupn jmper ar2 ko x igt kt aku eak..smpei at...
x per ko blek ryr srg2...
aku nk blek rye awl..
hahaha

KNizam said...

wahhhh dah dapat kad eh. hehe :)

Memory said...

weh pesal nama aku takda....

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U said...

Anonymous:
spe syg aku nih yer... leh knlkn dri x?? hiihih

k.nizam:
jgn lupe amik kad rye ni tau... gntung kad dinding rye nnti.. hiihih

memory:
ok.. nnti aku msukkn name ko.. dont worryyy. hiihihih jnji amik kad ni, lps tu gntung kad dinging rye nnti...

afham said...

haha...nama ak tk disenaraikan..uwwa!!

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U said...

afham:
opppsss... sory aku x ingt sgt la.. aku senaraikan yer.. hihihi

kuncop said...

wuarrgghhhhhh~!!!!
nak kad raya jugak
*hentak2 kaki*

Selamat Hari Raya Fadzli :)

kikiEy said...

nk jgk2.

nk2.

xde lg org bagi aku kad raye:[

Adry said...

nak gak kad raya ble??

Adry Sabry @ http://www.adrysabry.com

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U said...

to adry:

boleh nnti aku poskan...

AD SHAH AGROTECH said...

nak gak kad raye..
nape nama ecah xde??
email kat ecah alamat ye..
aisyah_een@yahoo.com

[f]adzl[i] @K:A:W:A:N:K:U said...

to ecah:

sowie yer rmi sgt smpi lpe nak msukkn name ecah.. tp ape pun kite tuju khas tuk ecah....

amik yer smpn tuk rye nnti.. hiihih

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)