Help From Fadzli|Blog


Tuesday, September 2, 2008

Puase Pertameku

Cabaran Di Bulan Ramadhan

Blogger, 2 Sept: Mekaceh buat kak lawa sebab belnje sero-serot ni utk sy... boleh la di gune time kecemasan begini..nnti kak lawa ajar pulak care nak gunekannyer yer...huhuhuuh..kate kak lawa RM4 jer..blh thn murah jugak...tp nnti kat farmasi tu ckp mcm ne kak lawa??? x kan nak ckp mcm ni "Cik saya nak beli satu ubat serot-serot.."x psl2 nnti die serot nye hidung aku nnti...hilang terus hidung2 aku ni...klu x baik gak ni..terpakse la aku pegi farmasi...rimas giler...bersin non stop....kpd sape2 yg mngalami seseme jgn lupe cri kak lawa..die merupekan pembekal ubat serot2 terpakai..huhuhuuh

3 Comments Here:

Tirai Hidup said...

Serot serot ni amat berguna terutama time selsema dan jugak selsema burung!hahhahahha ni aku gelak tau!!

dalam handbag dah ada satu spare!
Klau selsema dan rasa nak bersin cepat cepat serot dia..aahhh sedap nikmat terasa tauuu!!Bulan poser tatau plak kut makroh la plak!so serot malam malam dah ler....sah ada bunyiii serooooott...

tak caya esok gi beli x mahe 4 hengget lebih kut!Semua Farmasi der jual ni...

Mr Aan said...

serot-serot ni..
bkn vick sedut ke...
pe kes akak 2 blikan..
ptutnye ko la blikan utk akak 2..
kihkihkih

Tirai Hidup said...

Dia lom keje...budak kolej!
haku bawak dia dalam persona aku baru ni..
kami round round satu raoundabout!
lepas tu...

nanti dia sambung sendiri!dia pandai!

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)