Help From Fadzli|Blog


Sunday, November 24, 2013

Majlis Perkahwinan Mira & Naquib 23th Nov 2013

Assalammualaikum... hari ni aku berkesempatan untuk menghadirkan diri ke Majlis Perkahwinan salah sorang kenalan di tempat kerja aku Mira..

Walaupun aku sebok hari ni.. terpakse juga mencari mase untuk menghadirkan diri ke majlis kawan2 aku...
Kami bergerak dari Ipoh dalam pukul 12.30pm, dan sampai ke Taiping dalam pukul 1.:15pm... huhhh cepat lak rasenye sampai.. haha nth aku dok belakang je hari ni.. so rehat santai la aku.. ahhaha

So.. boleh la tengok gambar2 mase dekat majlis perkahwinan Mira tu...

Lepas habis makan dan bergambr2 dgn pengantin kami pun berjalan2 ke Taiping Central dan Taman Tasik Taiping. Tak penah lagi aku p Taiping central tu.. akhirnye sampai juga... hehe

Gamabr-gamabr semasa berada di Majlis Perkahwinan Mira.

"Selamat Pengantin Baru Mira & Naquib, Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat"










0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)