Help From Fadzli|Blog


Tuesday, October 29, 2013

[Frenz]: Jalan-jalan Malaysia - Thailand

Story hari Ahad yang lepas.. aku join grou carsem pergi wang kelian and padang besar. Aku rase ini pengalaman manis buat aku yang baru pertama kali nak menjejakkan kaki ke utara dan merasa ke negara jiran iaitu Thailand..

Tapi yang mengecewekan aku.. bile sampai kat padang besar perlis.. aku dah kehabisan duit poket. Cari atm xde.. klu nak kene berjln kaki.. aku mlas dh nak berjalan... x pe la.. len kali je la coping kat padang besar lagi...

Lagi satu aku tak boleh terime aku makan kat sane mahal giler.. makan nasi, tomyam campur , telor dadar n air suam kene rm18... gile mahal... harapkan sekor ufang yg kononnyer besor. Tak de la besor mane pon.. fuhhhh

Bawah ni gambar2 yg sempat aku ambil.. =)

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)