Help From Fadzli|Blog


Saturday, October 19, 2013

[Diari]: Selamat Hari Raya Aidiladha 2013

Walaupun hari raya haji ni tak semeriah raya puase, tapi aku lebih suke hari raye haji.. tak taw la kenape... sebab dapat daging korban kot.. hahahaha

So kitorg raye tak de la meriah sgt.. tapi meriah jugak bile adk beradik berkumpul dan bersembang2..

Walaupun bulan ni mcm2 dugaan menimpa kat diri aku.. aku tetap menghappykan diri utk beraye..

Raya pertama aku sempat beraye dekat 2 buah rumah makcik sedare aku yg dkt2 situ jer.. esoknyer pulak beraye kat kampung ayah aku di Temoh.. tempat tenang jauh dari bingitan lori2.. hehe insyaAllah ade umur panjang kami sampai ke sana lagi...

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)