Help From Fadzli|Blog


Tuesday, August 27, 2013

7[Info]: Check Up Tulang @Carsem

Seumur hidup aku tak penah buat checkup tulang... hari ni Anlene ade wat roadshow kat carsem untuk wat promotion product diorg.

Aku pun cube la wat check up sebab free punye... rugi tak cube.. tapi result die tu aku rase mcm tak puas hati jer... ade pulak dapat (-2)...

Terpakse balik ni aku kene cari susu banyak untuk aku minum setiap hari...

Info yg die bgtahu kat aku tadi:
1) pastikan minum air teh atau kopi, nescafe secawan sehari..
2) die suruh aku kerapkan buat senaman spt joging... aku joging pun setahun sekali..
3) minum susu berkalsium tinggi...
4) sentiase wat pemeriksaan tulang...

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)