Help From Fadzli|Blog


Friday, July 5, 2013

[Gadget]: Memiliki Smartphone ALCATEL Tambah RM50

Kisah yang penuh sabar dan dugaan.. huhuh.. bile housemate aku amik hp tu.. aku pun ape lagi.. nak r jugak...

Rase aku, aku dah pergi center digi banyak kali.. dan banyak tempat.. dan semua menghampakan.. tapi service yg terbaik Digi Center DeGarden... berbanding Digi Center Greentown Business center tu.. layan customer nak tak nak jer...

Tapi ape yang penting aku dah dapat jugak hp Alcatel tu..
Syarat2 die cume apply rebate yg RM200 tu.. lepas tu bawak IC dengan tangan utk sign kat sane nanti... and bawak RM50...

Sampai2 aku tunggu la si wan tu tanye... lame pulak die tanye.. aku tengok org dah kuar bwk hp alcatel kat tgn.. dlm hati ade ke tak hp tu... rupenyer Alhamdulillah ade jugak.. rezeki aku dah tibe.. aku pun ape lagi pegi la amik no... bile aku dapat no die dgn "ALCATEL 82".. wow dah 82 org la maknenyer.. lps jer aku.. org belkg aku tanye.. trus org tu ckp stock dah hbs.. sgt la kesian.. tp nak wat mcm mane senasib dgn aku mse dlu la.. org kate usehe tangge kejayaan.. hehehe...

Dari pukul 12.45pm samapi 1.45pm bru aku dapat hp tu di tgn aku.. tapi dgn terujenyer yg sebelum ni mmber aku dapat hp model len.. rupenyer aku dapat model bru... "ANDROID JELLYBEAN 4.1" lg, sebelum ni yg member aku dpaat "ANDROID GINGER BREAD 2.3" klu x slp aku.. penantian yang sgt berbaloi jugak la utk aku.. warner die pon smrt.. ade screen cover lagi...comeeeyyy dan hensem...

Nampak tak.. ni la hp die... smartphone yg menarik jugak...

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)