Help From Fadzli|Blog


Saturday, June 1, 2013

[Friends]: Celebrate Our BFF Birthday Zura 24th @Grilled 21 Restaurant

Semalam 31 May penghujung bulan kebetulan Zu datang Ipoh so aku pun ambil kesempatan untuk celebrate birthday die walaupun dah lepas 20 hari... Die pulak bagi tahu yang die nak turun ipoh, Malam 30hb tu.. mmg aku pun buntu idea nak wat surprise kat die selaku best frenz kitorg...Kami cume buat simple jer la...

Kat bawah ni strategi kami... hahaha:

31 May 2013

Lokasi & Makanan: Grilled 21 Restaurant, Kinta Riverfront.
Persembahan: Basking Singer
Jurugambar: Siti Peng

12.45tgh: Aku kol CT nak tanye pasal plan, die pun ok jer... Tapi nak beli kek mule2 fikir makan 3 org, c zu lak x dok ipoh. Membazir pulak beli kek.. huhu so plan beli kek slice lepas tu letak lilin, tapi mcm kecik sgt nak bwknyer.. hahaha

6:45 p.m.: Aku dapat idea untuk makan beger bakor, tapi tibe2 dpt idea nak wat kat beger bakor yg besor tu sbb Anis cite ade kat kinta reverfront. Aku pun terus kol. "Hello, saye nak tanye kedai beger bakor ni melayu ker?, Owner tu pun kate " Yer, gerai kami diusehekan org melayu, and pekeje semua melayu". Yess dijamin halal. Terus aku tanye "Boleh tak sy nak beger bakor yg besar tu, buat tulisan atas tu utk befday punyer?" Die pun cakap" boleh. Nanti dtg terus jer tengok menu kami".. Aku pun plan 9:30pm la kite start makan..

8:30p.m.: Aku terus gerak pegi amik ct.

9:00p.m.: Kami sampai dekat Restaurat 21 Grilled, and terus plan lagi.. ahaha nak meje mane position yg ane?, mcm mane nak bawak beger tu?. Macam mane nak ambil gambar, mcm mane nak rakam?. Tak senang duduk kitorg dalam 30 minit tu.. Dok luar, lepas tu dok dalam, lepas tu kuar balik. Lepas tu pusing meje lak.. hahah lawak giler time tu.. ahhaha


9:45p.m.: Zu and Black pun sampai, aku pun terus belakon konon nak pegi oder kat, time kat dalam sume org tgk aku buat sume tu.. hahaha.. and sume plan terus betukar di saat2 akhir.. hahaha, Kemunculan Basking Singer datang nak wat persembahan terus aku disuggestkan oleh org2 restoran tu utk sruh diorg wat persembahan pembukaan mereke dengan lagu birthday.. ahhaa.. Aku pun terharu time tu, thank you so much coz sing for us... Mmg best jugak..

Aku keluar dr restaurant terus Basking singer nyanyi lagi Happy Birthday. Segan pun ade time tu.. tapi go on je la.. time tu kami jadi tumpuan org ramai..

Dan reaksi Zu seperti dibawah:::: " Happy Birthday Zu, Sorry lambat celebrate"

 Jutaan terima kasih buat Restaurant Grilled 21 dan Basking Singger sebab menjayakan strategi kami.. =)

Ni Video reaksi c zu...maaf la video senget la pulak.. layan je la... haha


Restaurant 21 Grilled, Sedap beger die sape2 yg belum cube boleh pegi mencube. Denngan view yg best..



Sesi Meniup lilin...




Kreatif tak beger birthday kami zu??? ahhaha

Buger yang akan dipotong dan dimakan...

Thanks for ur support, basking singer yang menyanyikan lagu birthday untuk meriahkan suasane.
Hari ni bru aku nak upload gambar ni, gambar dibawah ni mase celebrate befday zu yg ke 23tahun... imbas kembali..












0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)