Help From Fadzli|Blog


Tuesday, May 21, 2013

Cousin Wedding 18th May 2013

Bulan ni 2 kali aku balik kg, yang 1st aku balik sebb nak mengundi... and yg 2nd balik coz my cousin nak kahwen.

My cousin married on Saturday, so aku kene bali Jumaat.. Habis saje keje terus packing barang and shout to my hometown..

Aku convoy dgn 2 org lagi mmber aku, so aku berani la nak drive malam2.. ahhaha...

Seronok time saudara mara kahwen ni, sebab time tu boleh kite berjumpe dgn semua saudara mara, nak sembg2 dgn sedare mare lagi...bertanye kabar lak.. hehe.. so just tengok je gambar yg ku sematkan dalam memory hidup ku ini..

"SELAMAT PENGANTI BARU KAK RAH AND HUSBAND"
Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat









And kenduri ke-2 selepas umah cousin aku, aku g lak kat umah sedare aku jugak yg umah die tak jauh dari umah aku....

Iaitu Umah Kak Dila
"SELAMAT PENGANTI BARU KAK DILA AND HUSBAND"



0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)