Help From Fadzli|Blog


Friday, April 20, 2012

Membawa Hati Yang Duka Lara...=(


Susahnyer hidup aku,
Dah buat yang terbaik, tapi rase macam tak cukup baik kot.
Kene perbaiki lagi.

Tapi yang lagi sedih,
Aku tak dapat menahan sedihnyer hati aku ni.
Hati yang paling sush kite nak jage.
Jangan biarkan hati kite dilukai
Dan jangan juge kite lukakan hati orang lain.

Tapi..
Bagaimana hati boleh terluka..
Kite kene selesaikan masalah ini dengan bijaksana.
Untuk jaga hati kite sendirik,
bertanya itu lebih baik.
mungkin kalau tak bertanya kita akan memberi tanggapan yang salah.
hinggakan kite akan melukekan hati sendiri,
Bile rase dri tu dah terluka jgan pula melukan hati orang lain,
padahal orang tu tak taw ape yang berlaku
hinggakan hati orang lain turut terluka dengan masalah macam ni,

Tapi bagi aku,
Aku akan besabar,
aku akan beri masa utk hati aku tenang,
Tenang seperti air sungai yang mengalir,
tapi jangan bila dah tenang ade pula yang mengubah jadi air sungai yg deras pulak.
Tak pun last sekali jad ombak tsunami.

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)