Help From Fadzli|Blog


Saturday, January 14, 2012

Minggu Kesebokan En.Fadzlikhan

Salam Satu Malaysia... huuhuh


Sebelum nak warming up pagi2 kat dalam bilik dengan lagu2 senam robik... bagi aku berxcercise... hahhaa

Dalam minggu lepas agak busy sangat.. balik kerja mesti balik lambat maklum r keje dah mule banyak... aku kene ikut jadual bos aku.. die nak cepat aku kene cube siapkan sampai due date die... mmg penat r.. balik umah jer tido trus.. x pandang FB dah... haha

Tapi weekend minggu lepas akhirnyer aku terpakse masuk OT untuk support Engineering lot yang masih dalam perhatian.. macam ICU jer...

Minngu lepas jugak r.. aku dah banyak menghabiskan duit utk bini ke-2 aku... aku kene jalan jauh mesti la kene pastikan kete2 aku betul sempurne utk jalan jauh... huhuhuh

sabtu hari tu aku sempat tukar plat number baru... cun gak.. huhuhuuh.. pade mulenyer aku nak beli plat yang tulisan kristal.. tapi aku rase drp aku tanggung compound ataupun saman kat JPJ tu... bek aku trus amik standard tapi style jugak... janji lepas JPJ..



Selepas aku touch up...

Sebelom aku touch up... huuh

Besoknyer plk hari ahad... aku pegi joging dgn adik2 aku ni sya,awa dgn anis... kat padang polo.. akhirnyer aku dapat joging utk tahun ni.. joging 100 meter... hahhha.. lps tu wat senam robik... lepas tu ssh betoi teman nak ngikut gerak diorg... aku pun kuar drp barisan...lps joging.. dh hbs lemak tebakar.. peken roti canai+nasi lemak+ teh o ais.. wahhhh.. sedapnyer....

lepas tu aku pun trus basuh kete plk... mujur basuh kete kat fair park tu murah.. 58hengget!!!! mmg murah sgt.. rase aku nak basuh dgn aku2 sekali... huuuu~~~

Lepas basuh kete trus menjalan ekpidisi menukar tayar kete... plan mmg nak amik tayar 2nd hand... ssh giler nak dpt... dah r banyak kedai tutup... aku pun cri r tempat tayar services... dari ipoh sampai r klebang... ade tayar2nd tapi.. lebh kurg mcm tayar aku jer... mls aku nak amik.. setelah fikir2 banyak kali.. baik aku tukr tayar bru terus.. puas hati.. hahahah... aku pun pegi kat FALKEN... aku g r tukar tayar kat situ.. tp bwk cash 150 jer.. sebjik tayar 270.. nak tukor due bijik... kete dah di jet plk.. nsb bek r aku nmpk VISA kat situ... gune r visa kad kat situ... sekarang hampir 75% kete aku nak compelete utk modified...huhuhu


0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)