Help From Fadzli|Blog


Saturday, January 21, 2012

Impianku Kini Tercapai.... Alhamdulillah...

Akhirnyer semua bejalan dengan lancar for our dinner..
"Dinner Best Frenz Forever 2012"
Bulan ini dan juge tahun ni membuatkan aku happy sangat2....

Tanggal 14hb Jan 2012....
My adik2 Sya, Awa and Anis celebrate my Befday...
Dalam keadaan yang memenatkan malam tu,
Hilang terus rase kepenatan aku....
Terime kasih banyak2 buat adik2 aku yg sentiase ade dgn aku juge...

Tanggal 20hb Jan 2012...
Aku dikejutkan pula oleh my best frenz.. Wan, Zu and Ct...
Time dok sesi membuntatkan perut...
Diorg wat suprise party kat aku...
Very the shock la...
Im not assume all of this...
Tak sangka diorang sambut befday aku kat Moven Peak kali ini...
Tibe2 dengar lagu befday kat restauran tu...
Terime kasih tak terhingga sebab korang is the best yg aku ade...

I Love U All... Zu,Ct, Ewan, Sya, Anis and Awa....

Gambar nnti aku nak masukkan la.. huuu

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)